Google
 

Tuesday, April 3, 2007

Ruby/Rails/rykker

Hey - synes forresten lige at i skulle vide, at jeg er i fuld gang med at lære "the inner workings of" Ruby+Rails. Det rykker - bortset fra performance.

Jeg har vist slet ikke fået nævnt, at en af mine største professionelle passioner almindeligvis er Java. Og det vil det givetvis være et godt stykke tid endnu (læs: sikkert mange, mange år). Men nu har jeg arbejdet med Java stort set fuldtid (som udvikler/arkitekt/managementkonsulent osv.) siden 1999, og selvom jeg også kan/kender en masse andre sprog - C/C++, C#, Turbo Pascal/Delphi, Assembler, Visual Basic, VBScript, JavaScript, Groovy, ABAP [..], så er Ruby helt klart det mest interessante jeg har set længe.

Nåjah, så skal jeg i øvrigt også snart til Java One - verdens største Java-konference (San Fransisco). Har været der før - det er fedt. Glæder mig meget. 3. gang i SF, denne gang tager jeg familien med! :-)

technorati tags:, , ,

No comments:

Post a Comment

Please comment! I look forward into hearing your comments/oppinions.